
Gadżety reklamowe z rozmaitymi nadrukami bądź dodatkami stanowią bardzo ważny element działań marketingowych. Jednakże ich zastosowanie jest szersze. Nie tylko pomagają przyciągać uwagę potencjalnych klientów – co jest celem marketingu – ale także utrzymywać relacje z obecnymi klientami oraz partnerami biznesowymi. Co więcej, różnorodne gadżety mogą także być przydatne w życiu prywatnym. Zarówno w biznesie, jak i w relacjach z bliskimi, gadżety te mogą stanowić pomysł na prezent. Przykładem takich gadżetów o szerokim zastosowaniu mogą być breloczki na klucze.
Zaczynając od biznesu, breloczki reklamowe mogą być podarunkiem dla klientów od firmy, której istotnym elementem działalności jest utrzymywanie długofalowych relacji z odbiorcami usług. Podarunki takie, jak wspomniano powyżej, mogą służyć utrzymaniu tych relacji, podkreśleniu znaczenia danego klienta dla firmy, itp. Z całą pewnością korzyści wynikające z tego rodzaju aktywności mogą być znaczne. Tym bardziej, że breloczki reklamowe mogą nosić także symbole firmy, w tym logo, hasła i slogany reklamowe, itp. Podobne podarunki mogą być wręczane partnerom biznesowym. Cele takich działań są podobne, rezultaty również. Zawsze podarunek pokazuje, że pamięta się o drugiej stronie, zaś relacje ulegają poprawie oraz utrwaleniu. Możliwa jest dzięki temu długofalowa współpraca, korzystna dla obu stron.
Podobnie Breloczki reklamowe mogą stanowić prezent dla osoby bliskiej w życiu prywatnym. Tym bardziej, że rozmaite potencjalne kształty dają szerokie spektrum możliwości w kwestii wyboru odpowiedniego gadżetu. Prezenty takie sprawiają bardzo dużo radości, pokazując, że o osobie bliskiej się pamięta. Mogą także być przedmiotami przydatnymi. Breloki na klucze z całą pewnością takie są. Rzecz jasna nie jest to prezent wielkiej wartości w sensie materialnym, jednakże najważniejsza w tym momencie jest pamięć. Podobnie jak w biznesie, tak samo w życiu prywatnym, drobne podarunki pomagają umacniać relacje z innymi. Biznes i życie prywatne mają zatem wiele wspólnego.